• Voor 17.00 u besteld dezelfde dag verzonden
  • Niet goed geld terug
  • Voor 17.00 u besteld dezelfde dag verzonden
  • Niet goed geld terug

RETOUREN

Zie ook: Herroepingsrecht

Mocht een artikel om welke reden dan ook niet bevallen, dan mag je het binnen 14 kalenderdagen zonder opgaaf van redenen retour sturen. (Zie ook: Herroepingsrecht artikel 6, 7 en 8 van de Algemene voorwaarden.)

Let wel; bij het retourneren dient het artikel in dezelfde staat te zijn als waarin het naar je is verzonden. Dus met aangehecht prijskaartje en ongebruikt. Je draagt zelf de kosten voor je retourzending.

Retour sturen van een product is voor risico van de klant.

Een pakket kan niet onder rembours worden teruggestuurd.

Om het je zo makkelijk mogelijk te maken, kun je uit 2 opties kiezen om je pakketje te retourneren:

DIGITAAL :

Klik hier op : RETOURAANVRAAG

Vul het formulier in en druk op VERZEND EMAIL

Stuur je pakket naar:

Jane*s Bags & Accessories

Zuideinde 32, 2671MH Naaldwijk

HANDMATIG :

Gebruik het herroepingsrecht/retourformulier die je bij je bestelling hebt ontvangen en vul alle gegevens in.

Knip de adresstrook uit en plak deze op je pakket.

Stuur je formulier met het pakje retour.

Geef het pakket bij een postpunt af.

Voor de kosten van de retourzending ben je als klant zelf verantwoordelijk. Verstuur het pakket eventueel aangetekend indien de waarde van het pakket aanzienlijk is. Retourzendingen zijn voor eigen risico. Wij kunnen geen verantwoordelijkheid nemen voor zoekgeraakte pakketten.

Waar je even aan moet denken:

Bij het retourneren dient het artikel in dezelfde staat te zijn als waarin het naar je is verzonden. Dus met aangehecht prijskaartje en ongebruikt. Verpak het artikel zodanig dat het niet beschadigd kan raken. Liefst in de doos waarin het artikel geleverd is. Ons kleine aandeel in een beter milieu.

In het geval van een herroeping ontvang je je betaling zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 4 dagen nadat je hebt aangegeven gebruik te willen maken van het herroepingsrecht, terug.

Hoewel een opgaaf van redenen niet verplicht is, wordt het gewaardeerd als je dit op het retourformulier toch wil aangeven. Dit gebruiken wij om in de toekomst zo goed mogelijk met de wensen van de klant rekening te kunnen houden. Wij zijn daarom blij met uw feedback!

Alvast heel erg bedankt voor de moeite