Garantie
Wij hopen dat je veel plezier hebt van je aankoop en wij doen er alles aan om de artikelen in perfecte staat te leveren. Helaas gebeurt het een heel enkele keer dat er toch iets aan het produkt mankeert. Je hebt daarom vanaf de dag van aankoop recht op 1 maand garantie. Mocht je dus constateren dat er iets aan mankeert dan moet je dit binnen de gestelde termijn melden, zie Algemene Voorwaarden.
Op het contactformulier geef je aan wat de klacht is en je voegt foto's bij. Zonder foto's kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen. Als de klacht gegrond is, krijg je een nieuwe versie van hetzelfde artikel toegestuurd. Mocht een artikel niet meer voorradig zijn, dan mag je naar keuze een nieuw artikel voor dezelfde prijs uitkiezen of kan je een tegoedbon ontvangen. Wij zullen onze uiterste best doen dit naar ieders tevredenheid op te lossen.
Let wel even op; het spreekt vanzelf dat een zorgvuldige omgang met materialen de levensduur van een produkt verlengt. Natuurlijk materialen zoals leer, suede, katoen, raffia kunnen verbleken als zij langdurig aan zonlicht worden blootgesteld.
Nieuwe leerprodukten moeten voor het gebruik geimpregneerd worden. Hiervoor zijn verschillende sprays op de markt beschikbaar. Klik hier voor een uitgebreide leerbehandeling
Water is uit den boze. Eventuele waterschade valt niet onder garantie.
Wil je een mankement aangeven? Klik dan hier contactformulier

Klachten

Zoals bij de garantie al aangegeven is, doen wij er alles aan om je een goed product te leveren met een goede service.
Mocht je desondanks toch een klacht hebben over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt, dan vragen wij je vriendelijk dit aan de afdeling klantcontact door te geven. Dit kan per email, contactformulier of regulier post. Onze medewerkers van de afdeling klantcontact zullen de klacht in behandeling nemen en proberen je klacht naar ieders tevredenheid op te lossen.
Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden en mocht het meer tijd nodig hebben, dan word je hiervan op de hoogte gebracht.
Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kan je ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Jan*s bags & accessories bij is aangesloten. Mocht de beniddelingspoging om enige reden niet tot een bevredingende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkeheid om je geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).